فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت:‌ در پی وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای اطراف اهر در آذربایجان‌شرقی یک نفر به قتل رسید و چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش اهر نیوز به نقل از فارس، علی طاحونی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی منجر به جرح در روستای یایجلو از توابع شهرستان اهر، بلافاصله اکیپی از ماموران این فرماندهی به محل درگیری اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل، مشاهده شد درگیری بر سر اختلاف ملکی بین دو طایفه در روستای «یایجلو» است که طرفین همدیگر را مورد ضرب و جرح قرار داده و با اسحله شکاری به همدیگر شلیک کردند تعداد 5 نفر بعلت اصابت ساچمه اسلحه شکاری زخمی که جهت مداوا به بیمارستان اهر منتقل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در ادامه بیان داشت: یکی از مصدومین درگیری بر اثر شدت جراحات وارده بلافاصله به بیمارستان تبریز منتقل و با توجه به اینکه گلوله ساچمه اسلحه شکاری به ناحیه سر وی اصابت کرده بود فوت می‌کند.

وی در ادامه افزود: که با تلاش مامورین آگاهی متهم به قتل شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی دستگیر و در نهایت پس از تکمیل پرونده قاتل روانه زندان شد.