تبريز نيوز1.اخبار سياسي.اقتصادي.اجتماعي.علمي.فرهنگي و تاريخي
منتظر نظر ات و پيشنهادات شما عزيزان هستم

باز هم سقوط آسانسور جان شهروندی را گرفت

دقایقی پیش یک کارمند اداره پست استان آذربایجان شرقی در سانحه سقوط آسانسور این اداره در خیابان ارتش تبریز جان خود را از دست داد.
 

به گزارش تبریز بیدار ، در خبری که دقایقی پیش به دستمان رسید یک کارمند اداره پست استان در سانحه ی سقوط آسانسور این اداره جان خود را از دست داد.

 

این سانحه در حالی رخ داده که چندی پیش مسئولان مربوطه استانی هشدار هایی نسبت به غیر استاندارد بودن آسانسورهای ادارات و واحدهای مسکونی تبریز ، داده بودند و بازرسی هایی در این باره نیز انجام شده بود.

 

براساس این گزارش، 20 خرداد امسال نیز سقوط کودک ۹ ماهه به چاهک آسانسور به دلیل وجود شکاف در اتاقک آسانسور در کوی اشکان تبریز حادثه‌ی تلخی را رقم زد. همچنبن در سانحه ای دیگر در 6 تیر ماه امسال نیز نقص فنی آسانسور جان یک زن 60 ساله ای را در تبریز گرفت.
 
کد خبر: 44558
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۶:۲۶ // ۲۵-۱۰-۱۳۹۳



تاریخ: پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه

به گزارش اخبار پولی مالی ، حسام عقبایی - رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با اشاره به اینکه ثبات بازار مسکن به طور قطع تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: به همه سازندگان مسکن توصیه می کنم از فرصت ایجاد شده در بازار شب عید مسکن استفاده کنند و با فروش واحدهای نوساز و آماده خود، منابع مالی لازم برای ساخت و سازهای جدید را حاصل کنند.

عقبایی با بیان اینکه هم اکنون فرصت خوبی برای فروش واحدهای نوساز است، افزود: سازندگان با اغاز فصل گرم به نقدینگی بیشتری برای تکمیل طرح های خود نیازمندند و پیشنهاد می کنم با جلوگیری از فوت وقت ، منتظر افزایش قیمت و بازگشت حباب به بازار فروش واحدهای نوساز نباشند و هر چه سریعتر نسبت به تزریق واحدهای آماده خود به بازار فروش و نقد کردن سرمایه خود اقدام کنند و به این زودی ، بازار مسکن با رشد قیمت مواجه نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر قیمت مسکن به سطح واقعی رسیده است ، تصریح کرد: این تصور که احتکار مسکن در شرایط فعلی می‌تواند باعث افزایش قیمت و سود بیشتر برای سازندگان شود کاملا اشتباه است و شاخص های مربوط به این افزایش را که نتیجه احتکار باشد در حال حاضر در بازار مسکن رصد نمی کنیم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک همچنین به متقاضیان خرید مسکن توصیه کرد با توجه به اینکه در سه ماهه پایانی سال قرار داریم پیشنهاد می کنم متقاضیان خرید مسکن، خرید خود را به بعد از سال نو نگذارند چرا که در حال حاضر با توجه به کاهش تقاضای موثر نسبت به عرضه واقعی، زمان مناسبی برای خرید مسکن محسوب می شود.

عقبایی به معامله کنندگان در بازار زمستانی مسکن هم توصیه کرد در حال حاضر شرایط در بازا ر مسکن به گونه ای است که به همه متقاضیان خرید و فروش، اجاره، فعالان ساخت و ساز و همه بازیگران حوزه املاک، پیشنهاد می‌کنم با جلوگیری از تاخیر و تعلل بیش از اندازه در انجام معاملات و فعالیت‌های خود، تلاش کنند از ثبات موجود در بازار مسکن حداکثر بهره‌برداری لازم را ببرند.

عقبایی گفت: با توجه به شرایط حال حاضر بازار مسکن، وضعیت به گونه ای است که پیش بینی می شود روند انجام معاملات مسکن در تمام حوزه ها، اعم از خرید وفروش و اجاره، نسبت به پاییز وضعیت بهتری داشته باشد و با ادامه پیدا کردن ثبات در این بازار، حجم معاملات نیز نسبت به فصل قبل افزایش یابد.

عقبایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایجاد فضای رقابتی بین سازندگان در بازار فروش واحدهای مسکونی نوساز تاکید کرد: میزان عرضه واقعی بیش از تقاضای موثر است ، هر چند به طور کلی از نظر شاخصهای اقتصادی، میزان عرض ه مسکن کمتر از نیاز و تقاضای موجود در بازار مسکن است.

عقبایی ادامه داد: به متقاضیان خرید مسکن این اطمینان را می دهم که تا پایان بهار سال بعد همچنان ثبات در بازار مسکن ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به کاهش تقاضا در بازار اجاره مسکن، به مستاجران توصیه کرد: از آنجا که متقاضیان بازار اجاره از قدرت چانه زنی بیشتری نسبت به ماه‌های قبل برخوردارند انتظار می‌رود در دو ماه و نیم باقی مانده تا پایان سال جاری ، مبالغ اجاره در مناطق مختلف شهر تهران حداقل 10 درصد دیگر کاهش یابد.

عقبایی افزود: این کاهش مبالغ اجاره در بهار به ثبات می رسد و تا فرا رسیدن تابستان نیز ادامه خواهد داشت




تاریخ: دو شنبه 22 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
 
اکثر افراد جامعه فکر می‌کنند وقتی با فرد مناسبی آشنا شوند و رابطه‌ای بین آن‌ها آغاز شود، به مرور زمان و به صورت خودکار خوشبخت خواهند شد و رابطه‌ی آن‌ها به یک رابطه‌ی عالی و عاری از هر عیب و نقصی تبدیل خواهد شد، اما باید بدانید که این طرز فکر اشتباه است و نتیجه‌ای جزء سرخوردگی و ناامیدی برای شما در پی نخواهد داشت. هم برای ساخت روابط و هم برای موفق کردن روابط باید با جان و دل تلاش کرد. زوج‌های خوشبخت هر روز با عشق و مراقبت روابط خود را حفظ و بهینه‌سازی می‌کنند و باید بدانید که این کار بر خلاف باور خیلی از افراد که آن را سخت و غیرممکن می‌دانند بسیار آسان و ممکن است. هیچ راز سر به مهری درباره ساخت روابط شاد و موفق وجود ندارد، تنها لیستی از کارها وجود دارد که باید هر روز برای ساده‌سازی روند ایجاد این روابط از آن‌ها استفاده کنید. سعی کنید انجام این کارها را به عادت روزانه‌ی خود تبدیل کنید تادر مدت کوتاهی شاهد بهبود و پیشرفت چشم‌گیر روابط زناشویی خود باشید.
 

۱-زوج‌های خوشبخت با یکدیگر و هم‌زمان به رخت خواب می‌روند.

شاید این طرز فکر که زن و شوهر باید با یکدیگر و هم‌زمان به رخت خواب بروند برای خیلی‌ها مسخره و مضحک به نظر برسد؛ اما همین کار ساده و به‌ ظاهر احمقانه تأثیر شگفت‌انگیزی بر رابطه‌ی شما خواهد گذاشت. اگر یکی از زوجین برخلاف خواست شریک زندگی خود تا دیر وقت بیدار بماند، کل احساس شبانه‌ی همسر خود را از بین خواهد برد. هم خانم‌ها و هم آقایان دوست دارند که شب‌هنگام و قبل از خواب با همسر خود خلوت کنند و در مورد اتفاقات روز و یا برنامه‌ی فردای خود با او صحبت کنند. به عنوان مثال اگر شما یک فریلنسر هستید و همسرتان نیز شیفت شب است می‌توانید کارهای خود را هم‌زمان با ساعات کاری همسرتان در شب انجام دهید تا هنگامی که همسرتان از کار به خانه بازگشت با یکدیگر برای استراحت به رخت خواب بروید و آن ارتباطی را که تنها در صورت با هم خوابیدن و با هم بیدار شدن بین زوجین ایجاد می‌شود را با همسرتان داشته باشید.
 

۲-علایق مشترکی انتخاب کنید و برای تقویت آن‌ها تلاش کنید.

وقتی بخشی از یک زندگی مشترک هستید، اینکه علایق شخصی خود را حفظ کنید خیلی مهم است، البته که مهم است زیرا می‌خواهید با خودتان صادق باشید و شخصیت اصلی و حقیقی خود را تغییر ندهید؛ اما شما و همسرتان باید سعی کنید بدون اینکه یکدیگر را مجبور به تغییر شخصیت کنید علایق و سرگرمی‌های مشترکی در زندگی‌تان ایجاد کنید زیرا بهره‌مندی از این علایق مشترک در نهایت به تقویت و مستحکم کردن زندگی مشترکتان ختم خواهد شد. به عنوان مثال اگر همسرتان به مطالعه و نوشتن علاقه‌ی خاصی دارد، می‌توانید یکی از کتاب‌های مورد علاقه او را بردارید و در کنار او بنشینید و به همفکری و تبادل اطلاعات بپردازید و در مورد نوشته‌ها و کتاب‌های مورد علاقه‌اش نظر دهید. یا شاید شریک زندگی‌تان به نقاشی علاقه‌مند باشد و شما حتی نتوانید یک خانه‌ی ساده نقاشی کنید، مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که اگر همسرتان از شما کمک خواست به خواسته‌ی او احترام بگذارید و برای نقاشی به او کمک کنید. با دقت به دو مثال بالا به راحتی می‌توانید متوجه شوید که نوع علاقه و سرگرمی مشترک در بین زوجین مهم نیست بلکه تنها بهره‌مندی از این علایق و استفاده از آن‌ها برای تقویت روابط زناشویی چیزی ست که باید برایتان اهمیت داشته باشد.
 

۳-دست در دست هم قدم بزنید و پیاده‌روی کنید.

شاید ریشه‌ی این عادت یعنی دست در دست دیگری گذاشتن به دوران تحصیلی ابتدایی زمانی که مجبور بودید برای پرهیز از گم شدن در مسیر مدرسه دست دوست خود را بگیرید برگردد؛ اما متأسفانه هم‌زمان با بزرگ شدن و نزدیک شدن به سن بلوغ این عادت را به کلی فراموش می‌کنیم و شاید به دلیل غرور، ترس از تمسخر و غیره تا میانسالی دیگر دست هیچ فردی را نگیریم؛ اما این طرز فکر اشتباه است. اگر می‌خواهید زوج خوشبختی باشید و از زندگی زناشویی گرم و پر از آرامشی برخوردار باشید باید هر وقت که برای پیاده‌روی به پارک یا خیابان‌های اطراف خانه‌تان می‌روید و یا برای خرید به فروشگاه مراجعه می‌کنید دست همسرتان را بگیرید تا از این طریق به او بگویید از بودن در کنار او شاد هستید و از زندگی با او لذت می‌برید. اگر به هر دلیلی دوست ندارید دست همسرتان را در خیابان بگیرید بهتر است در کنار هم و شانه به شانه با یکدیگر قدم بزنید. باید با تکرار و تمرین این عادت به جایی برسید که دستتان ناخودآگاه و به صورت غیرارادی دست همسرتان را پیدا کند. مطمئن باشید با این عادت‌های کوچک تجربه‌ی قدم زدن با همسرتان به یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های زندگی مشترکتان تبدیل خواهند کرد.
 

۴۱۰-قدردان داشته‌هایتان باشید.

این ساده‌ترین نکته‌ی مطرح شده در این مقاله است چون وقتی متأهل هستید و با همسرتان زندگی مشترک تشکیل داده‌اید، قطعاً برای همسر خود خیلی ارزش قائل هستید. از اینکه کسی را دارید که عاشقانه دوستش دارید و او نیز عاشق شماست قدردان و سپاس گذار باشید. از اینکه همسرتان در انجام کارهای خانه به شما کمک می‌کند، در روزهای سختی در کنار شما و به وقت آسایش و راحتی همراه شماست، شکر گذار خداوند متعال باشید. تا جایی که می‌توانید به صورت همسرتان نگاه کنید و لبخند بزنید تا از این طریق به او بگویید از اینکه در کنار شماست و شما را به عنوان همسر خود انتخاب کرده، خوشحالید و به او افتخار می‌کنید.



تاریخ: سه شنبه 16 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
سعید صفاتیان گفت: آمار اعتیاد خانم‌ها در کشور افزایش یافته و روند آن به دلیل لاغر شدن بیشتر شده است.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، دیده می‌شود آمار مصرف کنندگان مواد مخدر در کشور افزایش یافته و جوانان زیادی را در دام خود گرفتار کرده است. طبق گزارشاتی از گفته کارشناسان، افزایش اعتیاد میان خانم‌ها بیش از گذشته شدت یافته است.

سعید صفاتیان رئیس کارگروه کاهش تقاضای مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: علل‌های زیادی از جمله  بحران‌های شخصیتی، مشکلات اقتصادی، مشکلات ژنتیکی، مسائل عشقی برای گرایش افراد به سمت مواد مخدر وجود دارد و همچنین کسانیکه در خانواده مشکلات افسردگی، اعتیاد و طلاق دارند، عازم این راه می‌شوند و افرادی هم که این مشکلات را ندارند به خاطر کنجکاوی و لذت به سمت اعتیاد می‌روند.
 
وی در  خصوص رنج سنی معتادین افزود: اعتیاد رنج سنی مشخصی ندارد ولی بنا بر تجربه و آمار می‌توان فهمید که بیشتر معتادان در رنج سنی 25 تا 35 سال قرار دارند.
 
وی در ادامه گفت:‌ متاسفانه اعتیاد در کشور افزایش یافته، به طور فرض اگر قبلا آمار اعتیاد 5درصد بوده، هم اکنون 25درصد است.
 
صفاتیان با اشاره به اینکه، مصرف شیشه در میان خانم‌ها شیوع یافته و افسردگی، شکست عشقی از همه مهم‌تر چاقی بهانه‌ای شده تا به سمت این مواد روی آورند،‌ بیان داشت: زمانی که خانم‌‌ها تحت تاثیر چاقی هستند طبق پیشنهاد اطرافیان(دوستان ناباب) برای لاغری، ماده مخدر شیشه را مصرف می‌کنند

به گفته وی، در برخی از خانم‌ها  3 روز اول مصرف شیشه وزنشان کاهش پیدا می‌کند و به صورت ناآگاهانه به دلیل وابستگی ایجاد شده، دچار اختلال شخصیت، توهم، بی خوابی و... می‌شوند و باید برای درمان تحت نظر پزشکان قرار بگیرند.

این کارشناس ضمن تاکید بر این موضوع که بیشتر خانم‌های قربانی در آرایشگاه‌های زنانه فریب "دوستان ناباب" را می‌خورند، اظهار داشت:‌ مواد مخدر امروز دارای ناخالصی‌های بیشتری است، زیرا که قیمت خالص آن روز به روز درحال افزایش است. این ناخالصی‌ها را طوری اضافه می‌کنند که رنگ، مزه، طعم و بوی مواد مخدر تغییر پیدا نکند چراکه در غیر این صورت قاچاقچیان به خوبی فروش نمی‌کنند.
 
رئیس کارگروه کاهش تقاضای مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این ناخالصی‌ها عوارض‌های مواد مخدر را چند برابر می‌کند، زیرا مواد تشکیل دهنده آن سرشار از چربی، سرب، پلاستیک سوخته و...است و عوارض جسمی بسیار بالایی از جمله بیماری‌های کبدی، قلبی، فراموشی، بی خوابی شدید و...  به همراه دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: برای درمان این افراد حدود 5300مراکز درمانی تاسیس شده و 95درصد این مراکز خصوصی و مجاز هستند و دکتر، پرستار، مددکار، مدد یاران زیادی در آن مشغول به کار هستند.

صفاتیان در پایان تاکید کرد: متاسفانه طبق آمار تنها 20درصد افراد تحت درمان در 5300 مرکز درمانی، موفق به ترک اعتیاد شده و مابقی معتادان در این گرفتاری شوم باقی می‌مانند.


 

"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید." 
 
کد خبر:۵۰۸۷۰۱۷

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۶




تاریخ: دو شنبه 15 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه

هشدار به خریداران سکه

  رییس اتحادیه طلا و جواهرات به خریداران سکه هشدار داد که حتما از واحد‌های دارای پروانه کسب خرید کنند چراکه سکه‌های تقلبی قابل پیگیری و رد‌یابی نیستند.

 
محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عرضه سکه‌های تقلبی در بازار گفت: به هیچ عنوان واحد‌های صنفی مجاز و دارای پروانه سکه‌های تقلبی نمی‌فروشند.

 
وی اظهار کرد: فروش سکه‌های تقلبی در واحد‌های غیرمجاز و بدون پروانه کسب انجام می‌شود و این کار خارج از چارچوب قانون نظام صنفی بوده و ارتباطی به واحدهای صنفی دارای پروانه ندارد.

 
رییس اتحادیه طلا و جواهرات تاکید کرد: تمام بسته‌بندی‌های سکه‌ که هولوگرام دارند قابل شناسایی و رد‌یابی هستند. این در حالی است که سکه‌های تقلبی غیرقابل پیگیری و رد‌یابی است.

 
کشتی‌آرای گفت: کسانی که به صورت غیرقانونی در این صنف فعالیت می‌کنند هیچ تخصصی در شناخت و تشخیص سکه ندارند؛ بنابراین تنها موضوعی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد این است که مردم فقط از مراکز مجاز خرید کنند که تابلو و مجوز دارند.
کد خبر: ۴۶۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ - 03 January 2015
 



تاریخ: شنبه 13 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه

گازگرفتگی در یک خوابگاه‌دانشجویی تهران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در ساعت 1:05 بامداد امروز حادثه گازگرفتگی در یک خوابگاه دانشجویی واقع در میدان گلها، میدان فاطمی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

جلال ملکی، درباره حادثه گاز گرفتگی در یک خوابگاه دانشجویی اظهار داشت: در ساعت 1:05 بامداد امروز حادثه گازگرفتگی در یک خوابگاه دانشجویی واقع در میدان گلها، میدان فاطمی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد:‌با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد، در طبقه منفی یک، ساختمان 5 طبقه که دارای سوئیت‌های شخصی و در اختیار دانشجویان قرار گرفته بود، موتورخانه این ساختمان وجود داشت که به دلیل نقص در سیستم دودکش‌ها، گازهای منوکسید کربن به داخل ساختمان نفوذ کرده بود و 7 نفر از دانشجویان دختر که در این ساختمان مستقر بودند دچار گازگرفتگی شده و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که حال ۳ نفر از آنها وخیم است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، ملکی گفت: در ساعت 1:53 بامداد امروز عملیات این حادثه به اتمام رسید.

كد مطلب: 71456
تاريخ انتشار: شنبه، 13 دی 1393 ساعت 10



تاریخ: شنبه 13 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه

 

اين روزها همه از ارسال پيامك ايرانسل و همراه اول سخن مي گويند .اين پيامك از كدام شركت ها براي منو شما ارسال مي شود ايا كسي ميداند{ايرانسل و همراه اول}؟متاسفانه هنوز كسي از اين ماجراي با خبر نشده.و متاسفانه اين شركت ها در مورد لغو اين طرحاشون نخواسته براي مشتركين خود توضيح بدهد ؟ دقت كنيد هر پيامك كه از ايرانسل يا همراه اول براي منو شما مي ايد 50 تومان از جيب ما كسر كرده . اگر روزي 4 پيامك از اين شركت ها براي هر مشتركين خود ارسال كند يعني روزي 200 تومان از مشتر كين خود .......... كرده. كساني از اين طرح ايرانسل و همراه اول رضايت ندارند حتما پيگير اين ماجرا باشند.و با مراجعه به دفاتر مخابراتي و يا به خود شركت ايرانسل و همراه اول در شهرستان ها پيگير اين مسئله باشند.و همچنين در مورد مزاحمين از سيم كارت ايرانسل كه هنوز هزاران سيم كارت بدون نام و نشان در كوچه و پس كوچه ها مزاحم خانواده هاي محترم و مشتركين همراه اول مي باشند . از شركت ايرانسل تقاضا داريم هر چه زودتر پيگير اين مسئله باشند . با تشكر. نويسنده و مدير وبلاگ تبريز نيوز 1نعمتي. اگر در اين مورد نظر و يا پيشنهاد و يا مطالب داريد حتما براي ما ارسال كنيد در اول تيتر به نمايش گذاشته خواهد شد . ...؟ مجازات هاي مزاحمت تلفني ؟ طبق ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی هر گاه کسی به وسیله تلفن یا دستگاه‌های مخابراتی دیگر برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند، بنا به رای مراجع قضایی علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات، مرتکب، به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد.

 جای خالی قانون‌های بازدارنده
اما با وجود حجم بالای مزاحمتهای تلفنی به نظر می رسد همچنان قانون محکمی درباره این موضوع تدوین نشده و راهکاری جدی برای مقابله با این معضل از سوی قانون گذاران اندیشیده نشده است چرا که اکنون افراد در موارد متعدد میتوانند با خرید سیم کارت‌های اعتباری با هزینه بسیار کم به ایجاد مزاحمت برای افراد مختلف پرداخته و درنهایت پس از مدتی سیم کارت خود را بسوزانند چرا که در بسیاری موارد افراد به دلیل طولانی بودن روند پیگیری موضوع قید شکایت را زده و سعی می کنند مزاحمتهای تلفنی را تحمل کنند.

بر همین اساس مزاحمان در حاشیه ای امن می توانند به فعالیت بپردازند و با مشکل چندانی هم مواجه نباشند. از سوی دیگر با توجه به اینکه همچنان سیم کارتهای فعال در سطح شهر به فروش می‌رسند و با وجود تلاشهای صورت گرفته همچنان راه دستیابی به این سیم کارتها چندان مشکل نیست، امکان استفاده ازسیم‌کارتهای فعال برای ایجاد مزاحمت حاشیه‌ای امن برای کاربران ایجاد کرده و موجب می شود فرد با خرید سیم کارتی که به نام فردی دیگر به ثبت رسیده بتواند فعالیتهای غیرقانونی مد نظر خود را به انجام برساند که در هر صورت ضروری به نظر می رسد توجه بیشتری نسبت به این معضل صورت گرفته و برای حل آن راهکاری جدی اندیشیده شود.

 

 سئوال من از مراجع قضائي اين است . آيا شما دوست داريد بعلت اين مزاحمت هاي تلفني روزي چند خانواده با محترم و با شخصيت از هم بپاشد؟ 

 

 

 

 

 




تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 210
بازدید کل : 38618
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم لطفآ اگر در مورد مطالب نظر داريد. نظر بدهيد ممنون از بازديد شما متشكرم نعمتي