تبريز نيوز1.اخبار سياسي.اقتصادي.اجتماعي.علمي.فرهنگي و تاريخي
منتظر نظر ات و پيشنهادات شما عزيزان هستم

شهردار تبریز در استانبول/سه عضو شورا همسفر "نجفی" در ترکیه


 

نصر نیوز: "صادق نجفی" شهردار کلانشهر تبریز به همراه چهار عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز به منظور بازدید از پروژه ای سرمایه گذاری در استانبول ترکیه به سر می برد.

 
برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

به گزارش نصر نیوز، در این سفر که به دعوت و هزینه یک سرمایه گذاری ایرانی در ترکیه صورت گرفته است، چهار عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز نجفی را همراهی می کنند.

این گزارش حاکی است، جعفر مدبر ، شهین باهر، اکرم حضرتی از  اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و عزتی معاون شهرسازی و آقامحمدی معاون اداری مالی شهرداری تبریز نیز همسفر نجفی در سفر ترکیه هستند.

گزارش نصر نیوز حاکی است، در این سفر قرار است از پروژه سرمایه گذاری یک ایرانی در قالب "اتومال" مرکز دائمی خرید و فروش خودرو بازدید به عمل آید.

این سرمایه گذار ایرانی که علاوه بر ترکیه در عربستان صعودی نیز سرمایه گذاری کرده است قصد دارد در تبریز نیز اقدام به سرمایه گذاری مشارکتی با شهرداری تبریز نماید.




تاریخ: یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه

سلام خدمت جناب اقای مهندس رحیمی شهردار محترم ورزقان  و دیگر مسئولان منطقه. همه خوب می دانید که شهرستان ورزقان یک منطه ی بسیار خوب  و اب هوای بسیار تمیزی دارد که همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند

اين منطقه به دليل واقع شدن بسياري از جنگلهاي نا حيه سر سبز حسن اوو. و چیچکلی طبيعت بسيار زيبا و از اب هواي بسيار خوبي قرار گرفته و اين منطقه . منطقه معدن خيز بوده و انواع عناصر قيمتي و با ارزش در اين ديار يافت شده و كشف خواهد گرديد.و از نظر سوق ا لجيشي و اقتصادي مهمترين و غني ترين منطقه در كشور محسوب مي شود

به علت جنگلي بودن اين منطقه و اب هواي بسيار تميزي که دارد در فصل بهار و تابستان مسافران بسياري را براي خود جذب ميكند و اكثر مسافران از تبريز و حتي از شهرستان ها از جمله تهران اصفهان وكرج به اين  منطقه مسافرت میکنند

 

 جناب اقای شهردار محترم و دیگر مسئولان برای امسال چه برنامه های به این گردشگران و مسافران عزیز در نظر گرفته اید ؟ و یک انتقاد از شما شهردار محترم دلیل نبودن سرویس بهداشتی در ورزقان چیست ؟ با تشکر تبریز نیوز 1عکس های زیبا از طبیعت بهاری جنگل ارسباران

 




تاریخ: چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
 
در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز/

 


نصر نیوز:  دو فوریت طرح افزایش کرایه تاکسی ها امروز در جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز تصویب شد.

 
برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

به گزارش نصر نیوز، دقایقی قبل طرح دو فوریتی افزایش کرایه تاکسی های شهر تبریز در صحن علنی شورا با تعرفه ۳۰ درصدی بررسی مورد موافقت اکثریت اعضا قرار گرفت.

براساس این گزارش، به دلیل روند شدن مبالغ کرایه تاکسی در نهایت این تعرفه با ۲۵ درصد افزایش تصویب شد.

این گزارش می افزاید، تصمیم گیری در مورد کرایه اتوبوسهای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به جلسه فوق العاده شورای کلانشهر تبریز موکول شد.

انتهای پیام/




تاریخ: یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه

طرح هادي در 48 روستاي آذربایجان شرقی اجرا مي شود/

محمدی خبر داد:
طرح هادي در 48 روستاي آذربایجان شرقی اجرا مي شود/ 

جابجایي روستاي جوشين در ورزقان

تبریز – خبرگزاری مهر: مديركل بنياد مسكن آذر بايجان شرقي گفت: امسال در 48 روستاي استان طرح هادي اجرا خواهد شد.

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، قربان محمدي دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای 48 طرح های هادی مذکور، معادل 200 ميليارد ريال است كه  با اجراي آنها تعداد روستاهاي بهره مند  از اجراي طرح هادي به 691 مورد خواهد رسيد.

وی در خصوص طرح های هادی اجرا شده در استان نیز گفت: در استان اذربايجان شرقي تعداد یکهزار و 950 روستای بالاي 20خانوار وجود دارد که از این میان تا کنون در 643 روستا طر ح هادي اجراشده است که با اجراي طرح های هادي در سالجاری ساكنان 48 روستای دیگر نیز از مزايا ي اين طرح بهره مند مي شوند

مدیر کل بنیاد مسکن استان در خصوص اجرای طرح هادی روستایی و نیاز این طرح به تزریق منابع مالی خاطر نشان کرد: طبق برنامه پنجم توسعه باید در کلیه روستاهای بالای 20 خانوار طرح هادی روستایی اجرا شود  و بر همین اساس طرح هادی روستایی امسال با تزریق منابع مورد نیاز قوت می گیرد..

وي در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جلسه مشترک خود با فرماندار و نماينده  ورزقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این نشست مشكلات 30خانوار ساکن در روستای جوشين ورزقان كه در معرض  تهديد ريزش سنگ بر روی روستا هستند،  مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

مدير كل بنياد مسكن استان با اشاره به تصمیمات گرفته شده برای جابجایي این روستا گفت: 25 تا 30 خانوار این روستا در قسمتی ساکن هستند كه خطر ريزش سنگ آنها را تهدید می کند و بر همین اساس مقرر شد كه اين تعداد از خانوارهاي روستاي جوشين در محل جديد كه براي اسكان آنها در نظر گرفته شده، زمين  رايگان  براي احداث خانه هاي مسكوني دریافت کنند.

محمدی در پایان خاطر نشان شد: سایر اهالي نيز برابر نقشه هاي  طرح هادي روستا درصورت تمايل مي توانند  داخل  محدوده اقدام به بازسازي و نوسازي خانه هاي خود کنند و در صورتي كه تمام خانوارها خانه هاي خود را زير نظر كارشناسان بنياد مسكن مقاوم سازي کنند، این اداره کل نیز اصلاح، آسفالت، بازگشاي و سنگ فرش معابر روستا را تعهد خواهد کرد




تاریخ: چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
 /

فلاحی:حباب قیمتی بازار مسکن را تهدید می‌کند


 

نصر نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر افزایش 30 درصدی قیمت مصالح ساختمانی و وضعیت نگران کننده بازار مسکن، گفت: طرح هایی که برای بخش مسکن پیشنهاد می شود باید ساخت و ساز را رونق دهد نه اینکه باعث افزایش قیمت ها شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

به گزارش نصر نیوز، عباس فلاحی باباجان در گفت وگویی در خصوص طرح و بررسی لیزینگ مسکن در شورای پول و اعتبار با تاکید بر اینکه طرح های پیشنهادی برای بخش مسکن باید ساخت و ساز را رونق دهد، گفت: اجرای طرح هایی که رویکرد استعماری و اعمال فشار بیشتر بر اقشار ضعیف  نداشته و زمینه ساز تامین نیاز مسکن باشد ،مورد تایید است.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فعال شدن بخش حمایتی دولت از حوزه مسکن و ساخت و ساز، افزود: وضعیت فعلی بازار مسکن یک وضعیت نگران کننده است که اگر حمایت های دولت از این بخش تقویت نشود رکود حاکم بر بازار ادامه خواهد یافت.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری افزایش نرخ سود بانک ها، تصریح کرد: باید در خصوص تسهیلات دهی برای ساخت مسکن نه خرید، بازنگری های لازم انجام و رویکردهای حمایتی در دستور کار قرار گیرد.

فلاحی باباجان  با بیان اینکه انتظار می رفت در سال 93 افزایش قیمتی در بخش مسکن رخ ندهد، تصریح کرد: متاسفانه این افزایش اتفاق افتاده است و دولت باید با بکارگیری سیاستها و راهکارهای عملیاتی از ایجاد حباب دوباره در بازار مسکن جلوگیری و ساخت و ساز را رونق دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس بایادآوری افزایش قیمت سیمان، فولاد و به طور کلی مصالح ساختمانی افزود: گران شدن مصالح ساختمانی به التهاب بازار مسکن دامن زده  و این وضعیت نگران کننده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه توانایی ها و برنامه های وزیر مورد تایید است، تصریح کرد: پیش نویس طرح پیشنهادی جامع مسکن معایبی دارد که امیدواریم با بازنگری مجدد و لحاظ کردن پیشنهاد نمایندگان مجلس ،عیوب طرح رفع شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس بر اعمال سیاست های حمایتی برای تامین مصالح ساختمانی تاکید کرد وگفت: اگر شهرداری ها و مدیران راه و شهرسازی با مدیریت صحیح از بافت های فرسوده بهره برداری کنند و این ظرفیت ها در بخش ساخت و ساز مسکن بکارگرفته شود می توان به تنظیم و رونق بازار مسکن امیدوار بود.




تاریخ: دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
با فرسیدن فصل زیبای بهارو شکوفه دادن گلهاو درختان و طبیعت آرام  وصف ناپذیرمنطقه  مسافران را به سوی شهر ما می کشاند مسافرانی که به امید استفاده  از این طبیعت  رنجوری جاده را تحمل می کنند وقتی به شهر ما وارد می شوند افسوس و غم شان بیشتر و بیشتر می شود چون جایی برای استراحت کوتاه و شستن دست و صورت در خود شهر پیدا نمی کنند جای بسی تعجب و افسوس و شرم است که در نزدیکی شهرداری ورزفان یک سرویس بهداشتی  با ان  وضع تخریب شده و یا تابلو زدند که به طرف کمپ گردشگری ورزقان که با وجود سد و طبیعت زیبا جای بسیار خوبی می تواند برای  استراحت  مسافران عزیز باشد ولی وقتی می رسند  جای برای نشستن درکمپ ها پیدا نمی کنند چون اطراف کمپ ها سالهاست که با اشغال پر شده و برخی مسافران  خودشان اطراف کمپ را نظافت کرده تا  کمی استراحت کنند چون اسکان یافتند و وسایل خود را پهن کردند می خواهند از سرویس بهداشتی استفاده  کنند از این به بعد هم مهمان شرمنده است هم میزبان

کاش مسئولین ذی ربط روز جمعه  با خانواده یک روز را ان جا سپری کنند  دو تا نماز خانه دارد ولی انبار ی شده  شما قضاوت کنید برای منطقه عالم خیز که دیار علامه محمد تقی جعفری را به یدک می کشد ایا بسی تاسف نیست ؟ آیا برای جارو کردن هم بودجه لازم است ؟ چرا بی آبروی نزد مهمان می کینم ؟ مقصر کیست ؟ چرا جوابگو نیستید ؟ چرا اینقدر بی مسئولیت ؟ بخدا روز قیامت رسوا می شوید 

شما تصور کنید که ما در ماه 4 یا 5 جمعه داریم  حال شهرداری یا ادراه ذی ربط با یک نفر کار گر روز مزد قرار داد ببند د ماهانه هزینه را اگر حساب کنیم حدودا  200000 هزارتومان می شو د در چها رماه موقع مسا فرت کلا 800000 تومان می شود آیا واقعا این مبلغ را نداریم ؟ ؟؟؟؟؟؟

ویا تصور کنید که در خانه ات یک روز لوله سرویس بهداشتی مسدود شده و مهمان هم آمده  به چه وضعی می افتی ؟آیا می توان گفت که بر گرد خونه ات و رفع حاجت کن واقعا مسخره است از نوشتن این کلمات شرمنده ام ولی چاره چیست ؟ تا کی سکوت کنیم وفر هنگ  آبروی چندین ساله مردم غیور و مهمان نواز قره داغ  را به سخره بگیریم به کدامین جرم تاراج شویم

 

پس جوابگو باشید و آبروداری کنید به قلم رحیم نویدی ورزقان:منتظر نظرات و پيشنهاد شما عزيزان در اين مورد هستيم؟




تاریخ: شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه

مردم خودشون قضاوت می کنند ایرانسل اگر روزی؟ 200تومان ازمن وتو دزدی کند همراه اول روزی200000دزدی میکنه هرکدام ترفندخاص خودشون رادارند این سومین باره حواسم نبوده اینترنت گوشیم بازمونده بدون اینکه استفاده ای کنم پول قبض اومده اینو میتونست بهم اطلاع رسانی کنه تواین جورچیزا ایرانسل خیلی عالیه

 




تاریخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 38621
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم لطفآ اگر در مورد مطالب نظر داريد. نظر بدهيد ممنون از بازديد شما متشكرم نعمتي