تبريز نيوز1.اخبار سياسي.اقتصادي.اجتماعي.علمي.فرهنگي و تاريخي
منتظر نظر ات و پيشنهادات شما عزيزان هستم

انتخاب یک سرپرست دیگر برای شهرداری ورزقان
ورزقان آنلاین:
در اولین جلسه اعضای شورای جدید شهر ورزقان به تاریخ 1392/06/14، آقای نقی نادری به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شدند.

کمتر از یک ماه قبل در تاریخ 1392/05/17 آقای مهندس رستم سلیم زاده با سمت مسئول حراست و معاونت و بازرس شهرداری با انتخاب دوره قبلی شورا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده بودند.

درواقع طی کمتر از یک ماه گذشته شهر ورزقان با تغییر دو سرپرست شهرداری خیز بلندی برای کلان شهر شدن برداشته است.

اگر برنامه های توسعه به همین منوال پیش رود، کمترین شبهه ای در انتخاب اصلح ترین نفر برای انتخاب شهردار باقی نخواهد ماند!

تصور بر این است که اعضای فهیم شورا با تیزبینی و باریک اندیشی خودشان در کمترین زمان ممکن تشخیص دادند که مهندس سلیم زاده از عهده اداره شهرداری این کلان شهر برنخواهد آمد و بدون فوت وقت یک فرد فرهیخته و باتجربه ای که دوره های مدیریت و شهرسازی را در دانشگاههای معتبر داخلی و خارجی طی نموده را جایگزین ایشان نمودند!

امید است هفته های آینده طوری برنامه ریزی شود که سرپرستی شهرداری ورزقان به نوبت به همه اهالی برسد.

این هم یک طرح نوین و پیشرفته ای در اداره شهر و شهرداری ها می باشد که اعضای محترم شورا تصمیم گرفته اند تا اطلاع ثانوی راز این اقدامشان را به کسی نگویند. مبادا که طرح شان به سرقت رود!!!

با اعتماد به نفس خیلی بالا، اعضای محترم شورا می توانند این مدل مدیریت را به عنوان یک الگوی کاملاً مترقی در علم مدیریت برای دنیا عرضه نمایند!


"از نظرات بازدیدکنندگان عزیز صمیمانه استقبال می نمائیم"




تاریخ: سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه

انتقاد شديد گردشگران از شهردار ورزقان
انتقاد شديد گردشگران شهر بزرگ تبريز و مسافران اطراف از شهردار محترم ورزقان.
جناب آقاي محمد موسي زاده شهردار محترم ورزقان . شما و ديگر مسئولان همه مي دانيد كه منطقه ورزقان و اطراف همه ساله بعلت دارا بودن آب و هواي تميز  و تاريخي بودن اين منطقه از جمله .قعله جوشين. آغجه قعلسي و منطقه حسن اوو و منطقه هفت چشمه بالوجه هميشه آخر هفته هزاران گردشگر را به خود جذب ميكند . ولي متاسفانه هميشه موقع برگشتن در شهر ورزقان  مسافران و خانواده هاي محترم از نبودن سرويس بهداشتي با مشكل مواجع مي شوند. جمعه گذشته 92/6/15 وارد ورزقان كه شديم شهر شلوغ بود و همه مسافران از جمله خانواده هاي محترم همه به دنبال سرويس بهداشتي مي گشتند پرسيدم گفتند جنب جايگاه پمپ بنزين آقاي جاجاني يك سرويس بهداشتي شهرداري هست بريد آنجا ولي متاسفانه اين سرويس بهداشت آنقدر كسافت نجس بود كه حتي از بوي گندش به داخل نمي شد رفت چون همه چاه ها پر شده بودند. جناب شهردار در مورد نبودن سرويس بهداشت اقداماتي انجام بدهيد و اگر نتوانستي جنب جايگاه پمپ بنزين آقاي جاجاني همانجا را دستور بفرمائيد باز سازي و تعمير كنند ؟ از طرف مسافران و گردشگران شهر تبریز تبریز نیوز1




تاریخ: یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه

در روزهای اخیر، تهدیدات کشورهای غربی درباره انجام اقدام نظامی علیه سوریه‌، بی‌سابقه‌‌ افزایش یافته است. در این میان، برخی منابع اسرائیلی مدعی شده‌اند در پی ناکامی عوامل واسطه میان ایران و آمریکا برای توافق درباره سوریه، چشم‌انداز حمله نظامی به این کشور از همیشه جدی‌تر شده است.

 

به گزارش «تابناک»، پایگاه اینترنتی «دبکا فایل»، وابسته به محافل امنیتی رژیم اسرائیل مدعی شده، تلاش‌های اوباما برای رسیدن به توافق‌ با ایران بر سر سوریه جهت جلوگیری از انجام اقدام نظامی در این کشور‌ ‌ناکام‌ شده و بنابراین، هم‌اکنون نیروهای نظامی کشورهای گوناگون در سراسر خاورمیانه در حالت آماده باش کامل‌اند.

بنا بر ادعای دبکا، رئیس‌جمهور آمریکا دو واسطه را ‌‌ـ موازی ـ مسئول گفت‌و‌گو با ایران کرده بود؛ یکی از این دو، «جفری فلتمن»، معاون دبیر کل سازمان ملل و دیپلمات سابق آمریکایی بود که روز دوشنبه با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

واسطه دیگر، سلطان قابوس، پادشاه عمان بود که برای دیدار با عالی‌ترین مقامات ایرانی به تهران سفر کرد؛ اما به نوشته دبکا، وی نیز نتوانسته ایران را در رسیدن به توافقی درباره سوریه متقاعد کند.

همچنین هشدار آیت الله خامنه‌ای، رهبری جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر این که در صورت حمله آمریکا، همه خاورمیانه به آتش کشیده خواهد شد، پاسخی بوده که به سلطان قابوس داده شده است.

به این ترتیب، ارتش آمریکا به مراکز نظامی خود در منطقه مدیترانه و خلیج فارس دستور داده که در ‌آماده باش کامل باشند.

از سوی دیگر، ایران، روسیه و سوریه نیز نیروهای خود را در حال آماده باش قرار داده‌اند. این در حالی است که به واحدهای ارتش سوریه دستور داده شده پایگاه‌های خود را ترک کرده و در سراسر کشور پراکنده شوند.

افزون بر این، مقامات ارشد نظامی ده کشور در امان، پایتخت اردن دیدار کرده و درباره ابعاد حمله نظامی به سوریه ‌بحث کرده‌اند. در این نشست که ریاست آن با «مارتین دمپسی»، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا بوده، فرماندهان ارشد نظامی اردن، عربستان سعودی، قطر، ترکیه، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا شرکت داشته‌اند.

بنا بر این گزارش، موضع‌گیری‌های شب گذشته جان کری، وزیر امور خارجه و جی کارنی، سخنگوی کاخ سفید، حاکی از آن بود که دولت اوباما نمی‌خواهد از مواضع قبلی خود مبنی بر نشان دادن واکنش نظامی در صورت انجام حمله شیمیایی در سوریه عقب‌نشینی کند. این دو مقام آمریکایی، ضمن طرح ادعای استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی، بشار اسد را به انجام جنایت متهم کردند.

به هر حال، مجموعه این تحولات حاکی از آن است که بحث حمله کشورهای غربی به سوریه، این بار بیش از همیشه جدی شده است.

گفتنی است، در آخرین تحولات در این زمینه، جنگنده‌های انگلیسی وارد قبرس شده و در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند. از سوی دیگر، یکی از شبکه‌های تلویزیونی رژیم اسرائیل نیز مدعی شده، اوباما تا ۴۸ ساعت آینده، تصمیم نهایی را درباره حمله به سوریه می‌گیرد.

کد خبر: ۳۴۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷



تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه

 

  انا لله و انا الیه راجعون

 اطلاعیه مجتمع مس سونگون در مورد قبرستان سونگون

مثل اینکه صدای اهالی روستای سونگون به جائی نمی رسد و بانیان انتقال قبرستان سونگون علیرغم درخواست مردم بدون نشان داده حکم نبش قبور از طرف مراجع ذیربط در حال اقدام عملی برای انتقال قبرستان سونگون هستند. حال که موضوع گرفتن رضایت از مردم به سرانجام خوبی برای آنان منجر نشده و بسیاری از مردم فهیم سونگون تن به چنین کاری نداده اند طاقتشان طاق شده و بصورت ضربتی اقدام می کنند.... 

جناب آقای مهندس شریفی شما که در جلسه بعد از ظهر مورخه ۱۹/۰۴/۹۲ بین نمایندگان اهالی روستا خطاب به آنان فرمودید قبرستان زیاد مانع ما نیست و حداقل دو سال به آن نیاز نداریم و فکر نکنید فکر و ذکر ما فقط قبرستان شماست و ما بخاطر خود شما می خواهیم قبرستان را انتقال دهیم حال این شتابزدگیها و تحرکات اخیر برای چیست؟...

ما که زورمان به شما نچربید تاریخ و مردم در مورد مسببان این امر قضاوت نمایند...

  دست مریزاد با افتخار در کارنامه کاری و دستاوردهای خودتان ثبت کنید و بر پیشانیتان ببندید....




تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه

 

جزئیات خبر دستگیری (پوستین دوز)

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس

جزئیات خبر دستگیری پوستین دوز، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس
یک منبع آگاه از بازداشت و دادگاهی شدن نعمت الله پوستین دوز مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد.

به گزارش آوای ورزقان، یک منبع آگاه درباره نحوه دستگیری و علت بازداشت وی گفت: پوستین دوز در آخرین روزهای کاری دولت احمدی نژاد قصد مسافرت به ارمنستان را داشت که در فرودگاه متوجه می‌شود ممنوع الخروج است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:بقيه در ادامه مطلب,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 38404
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم لطفآ اگر در مورد مطالب نظر داريد. نظر بدهيد ممنون از بازديد شما متشكرم نعمتي